goodbye my crush :')

assalamualaikum :) first of all aku minta maaf . kalini cerita yang nak aku cerita ni maybe merepek bagi korang . tapi serious , benda ni memang aku nak bagitauu . sorry sbb selama ni aku selalu merepek dekat twitter pasal crush . tapi sekarang baru aku sedar , suka orang yang langsung tak tahu yang kita suka dia memang memeritkann . jyeah . pedihh :/ aku try tahan je semua ni . thanks for everything . semua ni maybe ada sebab . tapi , aku minta dengan kawan kawan aku semua , tolong bagi aku lupakan dia :'/ pleasee . aku mohon . sakit hatinya wehhh sangat sangat bila dapat thu dia dah ada girlfriend :') korang boleh faham kan apa maksud aku . korang cuba letak diri korang dekat tempat aku . nnti korang sendiri yang tahu macam mana rasa hati aku sekarang . baru aku sedar semua ni wehh . dia tak penting dah dalam life aku start sekarang . aku akan try lupakan dia . aku janji aku akan buang dia jauh jauh mcm mana dia buang aku . 
Dear crush , i akan selalu doakan you dengan girlfie youu akan happy macam mana yang you impikan selama ni . apa yang you nak dah tercapai sekarang :') jadikan gf you orang yang selalu ada dengan you . thanks for showing me around . i'll try to forget everything about you . thanks again . byee :') much love yaya .

No comments:

Post a Comment