birthday girl :)

haha kayy.assalamualaikum to evryone:)first,thanks dekat semua yang wish aku.dekat facebook tuu tak terlarat nak cakap terima kasih.haha.terima kasih lah yee siapa yang wish:)hmmm jyeah,Alhamdulillah.syukur Alhamdulillah aku still lagi diberi peluang oleh Allah untuk terus hidup di muka bumi yang indah ini:)thanks mama abah dah besarkan adik dengan baik.akan adik balas dengan kejayaan,insyaAllah:')mama abah sabar eh?adik minta maaf kalau selama umur adik 17 tahun ni,adik bnyk susahkan mama abah.banyak lawan cakap mama abah.adik minta sangat sangat,jangan pernah tinggalkan adik sampai bilabila.adik betul2 tak boleh hidup tanpa mama abah.thanks juga dekat kawankawan aku semua:)hope korang maafkan kalau ada salah silap aku buat dekat korang.haha biasalah aku nii.gilagila.bukan senang dapat kawan mcm aku kan ?hahaha.aku tak tahu kenapa malam birthday aku,aku boleh menangis.terlalu sedih agaknya.hahaha.apaapapunn,aku akan teruskan hidup aku.aku akan try jadi anak yang baik.never give up.try cari kehidupan yang sebenar:)hihi dah boleh tampar muka aku sekarang.act,dari pukul 12.00 tengah malam semalam sampai 12.00 tengah malam tadi,aku tunggu wish dari someone:)tapi dia tak wish.haha maybe ada yang lagi penting.sabar yaa.its okay:)kalau kau nak aku pergi jauh,aku boleh pergi jauh weh.aku takkan kacau life kau dah.aku janji.have fun with your life.aku happy dgn apa yg aku ada sekarang.thanks:)aku harap kau baca benda ni.thanks again.bye Assalamualaikum:)

No comments:

Post a Comment