sorry my fault :'(

deedee , aku minta maaf . aku tahu kau mesti baca post aku yang lepas lepas . sorry :'( tu cerita lama aku weh . serioussss . jangan lah amik hati sayang .
sorry . lately , aku dah banyak berubah . ramai cakap aku dah berubah . aku tak tahu part mana yg aku berubah . aku pun mula perasan , yg aku lebih suka duduk sorg2 . terperap dalam bilik . nak kata study tak juga -.- yaya come onnnnn . aku tahu kau ada banyak masalah . try ketepikan semua tuu . come on yaya . sedar sikit dari mimpi . act aku tak tahu nak settle semua problem aku macam mana . yessss . maybe semua org tak kan perasaan yg org macam aku ni ada masalahh . tapi , belakang cerita siapa yg tahuu . kalau boleh aku taknak kawan aku tahu . aku nak diorg tahu yg aku happy je . tugas aku sebagai kawan untuk semua kawan akuu , buatkan diorang happy . bukannya buat diorang sedih bila dengar masalah aku . 
now , i'm try to be chill . seorang anak muda macam aku ni mana boleh cepat give up right :D aku tahu diri aku . aku boleh settlekan benda ni sorang sorang . try slow slow . kalau pasal family tuuu , hmm mama abah . nnti lah cerita . kawan ? aku sayang semua kawan aku . siapa tak sayang kawan kan ? aku harap lepas aku buat keputusan ni , aku lega . aku dah fikir masak masak . insyaAllah keputusan ni yg terbaik untuk semua orang .
aku nak kan kawan yang boleh dengar cerita aku . yang boleh settlekan cerita tu dgn aku . yang boleh ada dgn aku time susah senang . time aku jatuh bangun . tapi semua tu susah nak carii . thats why aku try settlekan sendiri . mama abah , hmm diorang entah lah . siapa tak sayang parents , tp kalau dahhhh err malas nak cerita -,- aku harap lepas semua prob ni settle , takde masalah lain lagi yg datang . aku bangga dgn diri aku kalau aku dapat settlekan benda ni sorg sorg . aku sayang nak tinggalkan semua orang . serious . aku nak happy dgn orang yang aku sayang . aku nak dia sayang aku macam mana aku sayang dia . aku try nak ada dgn dia bila dia susah senang . tp aku tak nak dia tahu aku tengah susah . sbb benda tu boleh buatkan dia risau . aku tak nak org yang aku sayang risau . no worries lah yaya . aku boleh . haaaa kan ? k aku boleh :') stay strong bebeh . haha good luck bye :* much love yaya stevess yaya yang lawa lagi comell :D assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment