memoriess :')

assalamualaikum . minta maaf sebab dah terlalu lama saya tidak mengupdate laman ini . haha . act , aku dah lama clash dengan zik :) its okay . aku harap benda ni jadi pengajaran dekat aku supaya lebih berhati hati memilih pasangan hidup :) bnyk aku belajar bila dah jadi macam ni . kita boleh sayang orang , tapi sayang hanya sebagai kawan . right ? kalau nak lebih darituuu , kita kena hati hati . tak semestinya baru kenal 2 3 hari , dah nak couple . sesetengah orang boleh bertahan . tapi kalau yg tak sekepala tu how ? hmmmmm so thats why , kita kena pandai cari pasangan kita . bercinta sekarang , tak semestinya boleh kekal ke akhir hayat kita . sebelum nak bercinta , kita mesti kena mempersiapkan diri kita untuk sedia terima apa jua keadaan . sedih , kecewa , marah , suka , and bnyk lagi . kalau tak sedia , jgn lahhh pandai pandai nk bercinta . teruk padahnyaaaaaaaaa . akan menyebabkan kesan sampingan kepada diri kita . ihik -.- macam doktor tk ? haha kay . firstly time aku clash , aku memang tak boleh terima . tapi aku try pujuk diri aku sendiri . aku cakap dgn diri aku , ada yg lagi better than him . so , now aku dah okayy . try terima keadaan yg sebenar , berpijak dibumi yang nyata . hihi . aku pun tak faham , kenapa lelaki sekarang lain . maybe lelaki pun akan cakap benda sama , perempuan lain . hmmm what evr lah . yang penting , semua orang tak sama . jgn judge orang sesuka hati . sekarang , aku lebih tumpukan dekat SPM . dialah boyprenggggg aku sekarang :) haha . aku try jadi kuat . aku nk org tgk aku senyum . ramai cakap , aku tak boleh hidup tanpa couple . aku try buktikan semua tu salah :) dear crush , i'll misssss youuuuuuu . hihi . aku ada crush . haha kau ado ? hmmmm tiba2 sedih . aku tak suka kalau orang kata aku ni macam perempuan yg lain . aku tak sama lahhh . jgn lah samakan aku dgn org lain . pleaseeeee . ahhh lantak lah . byee .aku dah penat .

No comments:

Post a Comment