Blaaaaaa blaaaa blaaaa~


k nampak kan aku tengah bosan ? hahaha . yess . amat lahhh bosan . act , sorry dah lama tak update . maklumlah busy :) hihi . melayan suami , melayan family . ecececehhh , suami konon . hahah , kayy lah . aku tak tahu nak cerita apa . hmmm tkde topik . just cerita ringkas ringkas jelaa eh ? harituu first time date dgn zikk . yaAllah . gementar tak terkata . haha . okay lahh . dah lama lama takde lah malu sangat . aku pun tak tahu kenapa , aku jadi pendiam bila jumpa dgn dia . haha , agaknya malu kot . takpe . lama lama okay lettuw . right ? hihi . dia pun handsome :) comel , manja , eh mcm mcm lahhh . tak habis sampai esok aku senaraikann nanti . eheee . puas lahhh . tapi time nak balik tuu , rasa mcm sedih sikit . rasa kejap je dapat jumpa dia . oh sho saddddddd :'( hihi . its okay . next time kan ada :) chill lahh yaya . seriously aku sayang kau busuk ! zikry fuad :*
k then , harituu dia ada gaduh tau dengan sorang kawan aku ni . gara gara sebab kawan aku tu bertweet dengan aku sayang sayang . hmmm , garangnyaa kau tgk :( takut . aku suruh relax , dia lagi nk marah . act , salah aku . aku yg mulakan tweet tu dulu . hmm sorry biy . i tahu i salahh . sorry . i tak buat lagi dahhhh :) hehe . dia sampai gertak kawan aku tu nak datang rumah budak tuu . haiyoooooo . sampai mcm tuuuuu -.- benda kecik je punnn sayang . chill kay ? dah lah . benda dah lepas dah punn . malas nk ungkit ungkit . 
hmmmm apa lagi eh ? haaa ! sekarang ni aku nk cerita sedih sikit . sekarang kan , bila balik sekolah , kitaorg mana ada text dah :( sedihnyaaa maknok . malam je kitaorg text . tu punnn dia ni kadang kadang tetidur . nk je aku hempukk . tp takpe lahhh . bf :) maybe dia penat kot . kan sayang ? haha . janji tak buat lagi , tapi buat juga . apalahhhhh . haha .whatever lahh . tk kesah . tp yg aku kesah , aku dah jarang text . act aku rindu :( rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sangat :( tapi tkpe lah . dia busy kot . busy apanyaaaa ? onl boleh jee -.- haishhhh . sedihh ni sedih . k lahh . aku tk boleh focus lah nk cerita bnyk bnyk . sbb tengah onl pesbuk , twitter lagi , tumblr lagi , dgn you-tube lagi . hahaha see yaa . boobooiiiii :* boring --'

No comments:

Post a Comment