serious tension !



shitt -.- terus hilang semua mood aku . sumpah hilang ! hari ni semua buat taik dengan aku . sumpah semua macam ERR -.- gila tension aku mcm ni wehh . boleh dikatakan hari-hari aku menangis :'( sumpah sedihnyaaaa weh . semua tak pernah nak faham aku . please lahh jangan push aku mcm ni . ingat aku ni apa . aku tahuuu , aku nak SPM  tahun ni . tapi jangan lah sampai mcm ni . aku taknak bagi harapan dekat semua orang . lagi lagi mama dengan abahh . aku takot tak dapat bagi je apa yang diorang nak . sumpah geram . err -.- dah lah hari hari cakap benda sama . jemu lahh dengar woi ! hmm sorry mama , sorry abahh . adik just tension mama abah buat adik mcm ni . push adik tak tentu pasal . adik janji , adik buat yang terbaik buat mama dengan abah :'(

semua sama . parents , sedara mara , kawan , semua lah ! bukannya nak tolong . lagi nak serabutkan kepala hotak . cubalah kalau sehari tu korang buat aku ni happy . ni takk . semua hentam aku . kadang kadang , ada juga perasaan give up nak teruskan life nii . but , YaAllah . aku tak boleh . selagi aku hidup , selagi tulahh aku nak buatkan hidup aku makin baik dari sebelum sebelum nii . tapi , takde orang yang faham , sekarang , aku tak tahu nak cerita semua problem akuu kat sape . masing masing buat hal sendiri . aku mcm mana ? :'(

YaAllah , sumpah tak tahann . aku nak life aku balik . kenapa semua jadi mcm ni . semua nak tinggalkan aku . serious aku tak boleh terima semua nii . Shahril , kau nak sangat kan ? okayy . aku tak kesah . pergilahh . aku dah try terima semua ni . insyaAllah aku okayy . jangan risauu . aku buat semua ni sebab aku sayang kau . kalau tak , tak kann aku buat . TAPI AKU TAK BOLEH TERIMA ! sumpah wehhh :'( kecewaa aku . semua buat aku mcm ni . aku rasa mcm aku ni dah takde sape sape dekat dunia nii .

dahh lah . sekarang , semua dah takde apa apa . hope semua ni mimpi jee . aku tak sanggup nak hadap benda ni semua . serious tak larat . aku just nak kau tauu . i sayang you sangat sangat . kay . benda ni aku takkn lupa sampai bila bila . aku janjii . thanks :')

No comments:

Post a Comment